Behandelen

Aloë Vera Gel 250 ml

INH.
17.95

Aloë Vera Gel 250 ml is een natuurlijke huidgel die kalmeert, verkoelt en pijn verlicht. Het is een natuurlijke gel op waterbasis en bevat 99% zuivere Aloë Vera. Het kan gebruikt worden om de geïrriteerde, branderige en rode huid af te koelen en pijn te verzachten. De gel werkt ontsmettend en vormt een beschermende laag over wonden waardoor bacteriën deze niet kunnen infecteren. Bij Laserkliniek Zwolle gebruiken we de gel graag om de huid af te koelen en te kalmeren na een laserbehandeling. Daarnaast is het geschikt bij een verbrande huid, snijwonden, schaafwonden en andere kleine huidletsels. De Aloë Vera helpt om de wond te genezen en te zorgen dat er minder littekenvorming ontstaat.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Gebruiksaanwijzing

Gebruik de gel naar behoefte op de huid en laat drogen. Gebruik de gel bij snijwonden en schaafwonden twee keer per dag. Ben je bij Laserkliniek Zwolle onder behandeling voor het laser ontharen? Dan gebruik je de Aloë Vera gel de eerste 3-5 dagen na de behandeling dagelijks op het gebied waar gelaserd is.

WANNEER NIET TE GEBRUIKEN
Ingrediënten

Aqua, glycerin, aloe barbadensis leaf juice, panthenol, PEG-40 hydrogenated castor oil, phenoxyethanol, carbomer, parfum, sodium hydroxide, disodium EDTA, xanthan gum, propylene glycol, caprylyl glycol.

• 99% natuurlijke Aloë Vera
  • Verkoelt de huid
  • Bij de geïrriteerde, branderige en rode huid
  • Geschikt na laser ontharing